Pse duhet te hani Mengjesin

Alarmi asnjëherë nuk ndalet. Jeni vonuar për punë, fëmijët nuk mundën ti gjejnë detyrat e shtëpisë, qenin duhat ta ushqeni – Është koha për mëngjes? Asesi!

Sipas një statistike të bërë qysh në vitin 1987, një prej katër femrave të moshës 25-37 zakonisht nuk hanë mëngjësin.

Shumë hulumtime shkencore gjatë 20 viteve të fundit kanë sjellur përfundime se mëngjesi është ushqimi më i rëndësishëm dhe njëherit kanë sjellur arësyë se pse nuk duhet asnjëherë të lejoni që të mos e hani mëngjesin:

  1. MËNGJESI SJELL VITAMINA: Një mëngjes i thjeshtë me sallatë, qumësht dhe frute cdoherë sjell sasi të mjaftueshme të kalciumit, B6, hekur etj.

  2. MËNGJESI JU MUNDËSON KONCENTRIM MË TË MADH: Fëmijët që hanë mëngjës kanë treguar rezultate të shkëlqyera në teste si dhe një nivel më të lartë t ëkoncentrimit në klase; ata gjithashtu janë më të gjallë dhe më kreativë Ndërsa, të riturit nëse kanë bërë me rregull mëngjesin e tyre atëherë janë më të kthjellur në ambientin e punës si dhe më të koncentruar.

  3. MËNGJESI E ZMADHON MUNDËSINË PËR TË KONTROLLUAR PESHËN E JUAJ: Një statistikë e vitit 1994 ka treguar se në një familje ku fëmijët rriten me dy prindër, Tëherë fëmijët që nuk hanë mëngjes dyfish më shumë kanë gjasa të shtojnë më shumë në kilogramë se fëmijët që mëngjesin e tyre e hanë rregullisht. Shumë të rritur nuk hanë mëngjës me shpresë së do të dobësohen. Për fat të keq, ky program I humbjes së kilogramëve të tepruar do të ju dështojë. Duke ju larguar mëngjesit kjo sjellë deri tek krijimi I urisë më të madhe gjatë ditës më vonë, që pastaj resulton ne kalori më shumë.

SI TË GJENI KOHË DHE, CKA DUHET TË HANI?

TAni më I kuptuat të gjitha arësyet shkencore lidhur me rendësinë e mëngjesit të rregullt. Mirëpo sit ë gjejmë kohë të hamë, deh cfarë në të vërtetë domethënë një “Mëngjes I balacuar”?

Mendoni në 3 lloje të ushqimit:

  1.  Zarzavate për energji;
    
  2.  Frute për të ju sjellur fuqi vitaminash; dhe
    
  3.  Proteina për energji të përhershme.
    

GRUPI I PARË

Në këtë kategori hynë zarzazvatet e ziera ose të freskëta

GRUPI i DYTË I FRUTAVE

Shumë njerëz hanë pemë vetëm një herë në ditë: ne mëngjes. Mund të mos ju pëlqejë të hani banana cdo ditë po mundohuni të bëheni më kreativë!

GRUPI I TRETË I PROTEINAVE

Ushqimi I mëngjesit zakonisht ka më tepër proteina, gjë që na mbanë në formë gjatë tërë ditës… Ato (proteinat) gjithashtu na mundësojnë që të mos jemi të uritur shpejtdhe njëherit e plotësojnë mëngjësin tonë.

· Produktet sic janë qumështi dhe jogurti janë proteina të shkëlqyera.

· Mëngjesi tradicional me vezë gjithashtu përmban proteina, mirëpo zakonisht me një masë jo edhe aq të shëndetshme të yndyrës. Provoni vezë të ziera ose të fërguara me tost të tërë.

MOS HARRONI TA PËRDORNI IMAGJINATËN TUAJ

Njerëzit zakonisht nuk e hanë mëngjesin pasi që nuk e duan mëngjesin tradicional. Përdoreni pak imagjinatën tuaj!

· Hani oriz, të përzier me zarzavate dhe me zopa të imëta të mishit të pulës.

· Sanduic me një gotë qumësht dhe pemë është gjithashtu një kombinim I mirë për mëngjes.

· Pica që ju ka ngelur prej një natë përpara, është e lehtë dhe përbën një ushqim mëngjesi të plotë.

· Nëse nuk I doni zarzavatet, hani cfarë të doni, mirëpo keni kujdes ce sa më shumë të konsumani edhe zarzavate co mëngjes.

PUNONI PAK EDHE NË VETEN DHE MËNYRËN E JETESËS

Nuk keni kohë për ushqim? Një natë përpara përgatisni për në mëngjes. Përzieni qumështin me pemën tuaj të preferuar dhe mbajeni në frigorifer deri në mëngjes. Vëndosni një copë bukë në makinën e tostit dhe për 5 min. keni një mëngjes të shkëlqyer! Ose merrni një mëngjes me vete: merrni me vete ndonjë frut, sanduic për drekë ekstra dhe hani atë rrugës.

Mbajeni në mend: duke u kujdesur për veten, jo vetëm se do të ndjeheni më mirë por edhe do ti mësoni si duhet fëmijët tuaj. Mundohuni të hani një mëngjes të shëndetshëm, me pemë të freskëta, proteina dhe zarzavate cdo mëngjes.

une nuk harroj ta bej kete … :slight_smile: flm per keshillat :smiley:

Faleminderit per keshillat

un per vete ha gjithnje mengjes…embelsira , psh buk me cokokrem, recel , biskota etj

te hash vez qe ne mengjes …vertet esht e shendetshme , por…por…:muk:…apo si nje vajz ne klasen time qe ha sallam :muk: :muk: :muk:…

un e kam problem nuk me hahet fare mengjesi mjafton nje got qumsht apo nje kapucino .

edhe une s’mund te ha dot mengjes…me zor pi nje gote qumesht me kafe brenda, e dy biskota…

mos u qaj ti mbasi ja shton edhe 2 biskota behet ma tamam hahhahah

Sepse eshte baza per te nisur nje dite sic duhet…nuk duhet asnjehere…po asnjehere ama te dalesh nga shtepia pa ngrene mengjes…madje nese eshte i bollshem akoma me mire…:smiley:

po kafeja a quhet mengjes? :mendoj:

Quhet Lolii…por pasi te kesh ngrene nja dy feta me gjalpe ose cokokrem hahahahaha :stuck_out_tongue:

si cdo her pak per mos me then fare hiq

Une smundem te ha ne bot mengjes,nuk me shkon fare :frowning: